خودروی جدید هیبریدی لکسوس

با بررسی طراحی درهمان نگاه اول متوجه خواهیم شد که Lexus، کارایی دینامیکی این خودرو را نیز بهبود بخشیده است. این مدل در نوع مسابقه ای با طراحی بیرونی متفاوت و المان‌های داخلی و خصوصیات دینامیکی مخصوص رقابت‌های ورزشی نیز ارائه خواهد شد. هردو نسخه هم در سال جاری وارد بازار اروپا خواهند شد. در این نمایشگاه طرح کوپه Lexus LF-LC هیبریدی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.
طراحی داخلی این خودرو با تمرکز کامل برای راحتی راننده انجام شده است. می‌توانیم طراحی مبدعانه این شرکت را نیز مشاهده کنیم. ترکیب جلو پنجره بزرگ و باریک و طراحی پشت خودرو، طرحی مهندسانه و زیبا به وجود آورده است. این طرح، استفاده از فیبرکربن سبک و استفاده از موتورهای تمام هیبریدی نسل جدید را در کنار هم به نمایش می‌گذارد.
مطمئناً شاهد پلتفرمی‌بی نقص برای نسل بعدی سیستم پیش ران ترکیبی Lexus  که یک مجموعه باتری با انرژی بالا را نیز در دل خود جای داده خواهیم بود. این باتری به گونه ای طراحی شده تا توانی بیشتر را از مجموعه‌ای کوچک‌تر از آنچه در مدل‌های تمام هیبریدی متداول Lexus مشاهده می‌کنیم تولید کند. با این تفاسیر، خودرو می‌تواند ماکزیمم توان ۵۰۰ اسب بخار(۳۷۲ کیلووات) تولید کند که بدان معناست که این خودرو نیرویی بیشتر از هر خودروی هیبریدی دیگر Lexus تولید می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

عرفان عسگری
ساعت15:03---22 بهمن 1393
خودرو های جالبی بود
اگه دلت میخواد یه چیزی هر روز یاد بگیری که به دردت بخوره با برنامه وبلاگ من همراه شو
یه چیزی یاد بگیریم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:لکسوس, | 13:33 | نویسنده : SAIED |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.